آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال هتل پیاده رو چند قسمت است؟

سریال هتل پیاده رو از سریال های نوروز ۱۳۷۸ می باشد که از شبکه یک سیما منتشر شد، این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد، در اینجا تعداد قسمت های سریال هتل پیاده رو را خواهیم خواند.

مجموعه تلویزیونی هتل پیاده رو به کارگردانی بهمن زرین پور می باشد، این سریال جایگزین سریال روزهای بهتر (نامه آخر) از شبکه آی فیلم خواهد شد، در ادامه این مطلب با تعداد قسمت های سریال هتل پیاده رو آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

تعداد قسمت های سریال هتل پیاده رو

بعد از ساخت سریال خاله خانم و شکل گرفتن شخصیت خاله خانم با بازی مینا جعفرزاده که حسابی مورد توجه بینندگان قرار گرفته بود، سریال هتل پیاده رو نیز ساخته شد، کارگردان این سریال تصمیم گرفت تا آن را برای ایام نوروز آماده کند بنابراین سریال هتل پیاده رو در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای ساخته و از شبکه یک سیما به نمایش در آمد، سریال هتل پیاده رو از هفته آینده از شبکه آی فیلم به نمایش در آمد.

کارگردان سریال هتل پیاده رو

بهمن رزین پور کارگردان ، نویسنده و بازیگر متولد ۱ فروردین سال ۱۳۲۰ در کرمانشاه می باشد ایشان همسر مینا جعفرزاده ( بازیگر نقش خاله خانم) می باشند و دارای یک دختر به نام سولماز. از کارهای ایشان می توان به کارگردانی سریال های عطر گل یاس، آوای فاخته، زیرگنبد کبود، هتل پیاده رو ، حامی اشاره کرد، همچنین بازی در سریال های دایی جان ناپلئون، سایه همسایه، رعنا و امام علی (ع) و … فیلم های سینمایی تحفه ها، زرد قناری، دختری با کفش های کتانی و … را می توان نام برد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.