آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

سریال نجوا چند قسمت است؟

سریال نجوا محصول سال ۱۳۹۷ می باشد که مجددا از روز فردا به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت در اینجا با تعداد قسمت های سریال نجوا آشنا خواهیم شد.

سریال نجوا اولین بار در مهر ماه سال ۱۳۹۷ از شبکه یک سیما به نمایش در آمده است این سریال در ژانر اجتماعی، درام ساخته شده است که از روز ۱۶ مرداد جایگزین سریال فاکتور۸ خواهد شد، در ادامه این مطلب تعداد قسمت های سریال نجوا را بررسی خواهیم کرد.

تعداد قسمت‌های سریال نجوا

سریال نجوا داستان زندگی عاشقانه جلال و فروغ است که در ۴٣ قسمت آماده پخش شده است، سریال نجوا به کارگردانی ابراهیم شیبانی و به نویسندگی سعید شاهسواری می باشد، سعید شاهسواری تهیه کننده سریال نجوا نیز می باشد، او علاوه بر نویسندگی و تهیه کنندگی ، تدوینگر قهاری نیز می باشد، از شاخص ترین کارهای او تدوین فیلم های وقتی همه خواب بودند، زن دوم، رقص در غبار و چتری برای دو نفر و نویسندگی اولین شب آرامش، بی گناهان، نجوا و … را می توان نام برد.

لوکیشن سریال نجوا

سریال نجوا از لوکیشن های متعددی برای فیلمبرداری استفاده کرده است که برخی از این لوکیشن ها در منطقه جماران، شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس، دریاچه خلیج فارس، باغ موزه قصر، پارک های چیتگر، پرواز، قیطریه، جمشیدیه و خوارزم ، شهرک اکباتان، کارخانه نساجی الیاف تهران، اداره راه آهن تهران، امامزاده عبدالله، محله شهید باقری و افسریه تهران می باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.