آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ از شبکه آی فیلم

فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ نیز در ادامه فصل اول سریال عملیات ۱۲۵ ساخته شده است که مجددا از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد، در اینجا با زمان پخش و تکرار فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد.

فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی محمدرضا آهنج محصول سال ۱۳۸۹ می باشد، این سریال در ژانراجتماعی، حادثه ای تهیه شده است که برای اولین بار از شبکه تهران به نمایش در آمد با استقبالی که از فصل اول ساخت آن شد تا سه فصل ادامه پیدا کرد، در حال حاضر این سریال مجددا از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در ادامه این مطلب با ساعت پخش و تکرار فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ از شبکه آی فیلم

سریال عملیات ۱۲۵ در ژانر اجتماعی، حادثه ای می باشد که از دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ در ساعت ۱۸ جایگزین فصل اول این سریال خواهد شد، این سریال هر روز راس ساعت ۱۸ پخش و در فردای همان روز در ساعات ۲ بامداد و ۱۰ صبح بازپخش خواهد شد.

کارگردان فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵

فصل دوم سریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی محمدرضا آهنج ساخته شده است، محمدرضا آهنج متولد٢۵ تیر ۱۳۴۴ در تهران می باشد، دیفارغ‌التحصیل مهندسی طراحی صنعتی از دانشگاه هنر می باشد که از سال ۱۳۶۲ فعالیت هنری خود را با عکاسی، ساخت مستند و همچنین کلیپ آغاز کرد و با رشته های بازیگری، نویسندگی و کارگردانی ادامه داد. از کارهای او در سریال آسمان من و کارگردانی سریال های به دنیا بگویید بایستد، ملکوت، آسمان من، سایه آفتاب، عملیات ۱۲۵، برادر جان ، فصل دوم داستان یک شهر و … اشاره کرد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.