آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار سریال پاییز صحرا از شبکه آی فیلم

سریال پاییز صحرا از سریال های نوستالژی دهه ۶۰ می باشد که هر شب از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، در اینجا با زمان پخش و تکرار سریال پاییز صحرا از شبکه آی فیلم در سال ۱۴۰۳ آشنا خواهیم شد.

سریال پاییز صحرا به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد محصول سال ۱۳۶۴ می باشد، این سریال در ژانر ملودرام خانوادگی ساخته شده است که برای اولین بار در سال ۱۳۶۵ از شبکه یک سیما به نمایش در آمد و بخاطر داستان جذاب و کمی ترسناکش مورد استقبال فراوانی قرار گرفت، این سریال مجددا بعد از ۳۸ سال از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد البته شبکه آی فیلم در سال ۱۳۹۲ یکبار این سریال را باکیفیت بهتر منتشر کرده است ، در ادامه این مطلب با زمان پخش و تکرار سریال پاییز صحرا از شبکه آی فیلم آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال پاییز صحرا

پخش سریال پاییز صحرا بعد از اتمام سریال زیر پای مادر از روز جمعه ۱۲ مرداد ماه آغاز خواهد شد، سریال پاییز صحرا هر شب بجز پنج شنبه ها در ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت و بازپخش آن نیز فردای همان روز در ساعات ۶ صبح و ۱۴ بعدازظهر به نمایش در خواهد آمد.

لوکیشن سریال پاییز صحرا

با توجه به اینکه ساخت سریال پاییز صحرا مربوط به ۴ دهه قبل می باشد از محل تصویر برداری ها و لوکیشن های این سریال بیادماندنی اطلاعاتی در دست نمی باشد.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.