آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش و تکرار برنامه از سرگذشت ۲ از شبکه نسیم

برنامه گفتگو محور از سرگذشت امسال نیز از شبکه نسیم پخش می شود، این برنامه با اجرای علی اکبر قلیچ هر شب روی آنتن تلویزیون می رود، در این مطلب با زمان پخش و تکرار برنامه از سرگذشت ۲ از شبکه نسیم آشنا خواهیم شد.

برنامه از سرگذشت که به مناسبت ماه محرم و تهیه کنندگی محسن نجفی سولاری آماده شده است از شبکه نسیم پخش می‌شود.

برنامه «از سرگذشت» روایت ٢۵ قصه از سوی آدم ھای معمولی جامعه است که ھر قصه پیامی دارد و در دو شب پیگیری می شود. در شب نخست ، آدمی از متن جامعه، قصه اش را روایت می کند، قصه ای که در پایان برنامه به یک دو راھی مھم و سرنوشت ساز می رسد و در شب دوم از ھر قصه ، مھمانی چھره از حوزه ھای مختلف موسیقی، سینما، سیاست، ورزش، مداحی و … روی صندلی مھمان می نشیند تا در گام نخست ، گزیده ای از قصه دیشب را ببیند اما چالش این برنامه جایست که آدم ها در موقعیتی به اسم دوراهی قرار میگیرند.

علی‌اکبر قلیچ  اجرای این برنامه را برعهده دارد. فصل اول این برنامه با محوریت ارادت مهمانان شامل چهره‌های مشهور و مردمی به امام حسین(ع)، محرم ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نسیم رفت و بازتاب بسیار زیادی داشت و مورد توجه مردم قرار گرفت.

ساعت پخش و تکرار برنامه از سرگذشت

برنامه از سرگذشت ۲ از روز ۱۶ تیر ماه هر شب ساعت ۲۱ پخش می‌شود . این برنامه را می توانید از تلوبیون هم تماشا کنید.

تکرار برنامه از سرگذشت

پخش فصل دوم برنامه از سرگذشت در شبانه روز چندین بار تکرار می‌شود، تکرار این برنامه را در ساعات۱ بامداد، ۶ صبح، ۹:۴۵ و  ۱۴:۴۵ از شبکه نسیم پخش می شود.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.