آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

زمان پخش سریال فراری از شبکه تماشا

سریال فراری از شبکه یک سیما در حال پخش می باشد این سریال هر روز از شبکه تماشا نیز بازپخش خواهد شد، در اینجا با زمان پخش سریال فراری از شبکه تماشا آشنا خواهیم شد.

سریال فراری به قلم امیر داسارگر به نگارش درآمده و به تهیه‌کنندگی امیر پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب ساخته شده است.

هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، شهرام قائدی، علی زرمهری، شهین تسلیمی، جواد خواجوی، شهروز آقایی‌پور، مجید پتکی، افشین آقایی، حسین اجاقلو (بازیگر نوجوان) و زین‌العابدین تقی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

این مجموعه تلویزیونی در فضای درام و اجتماعی با هدف معرفی شهدای مدافع حرم تولید شده است. قهرمان این مجموعه تلویزیونی یک نوجوان به‌نام هادی است. در ادامه سریال، مقاطع دیگری غیر از دهه ۷۰ را هم می‌بینیم که نقش جوانی شخصیت اول هم در سریال حضور دارد.

در خلاصه داستان سریال فراری آمده است: «یک نوجوان به نام هادی، با علاقه رشته‌ی ورزشی کشتی را دنبال می‌کند. او برای قهرمانی در کشتی و موفقیت در زندگی سخت تلاش می‌کند. هادی گاهی با اتفاق‌های غیرمنتظره و چالش‌های سخت روبه‌رو می‌شود که خانواده‌اش او را در این مسیر حمایت می‌کنند.»

در واقع سریال فراری نگاهی آزاد به سبک زندگی یکی از شهیدان مدافع و به طور کلی بحث زندگی مدافعان حرم است و قصه‌ای اجتماعی را روایت می‌کند.

زمان پخش سریال فراری از شبکه تماشا

سریال فراری هر روز از شبکه تماشا نیز پخش می شود، این سریال از روز ۱۱ تیر ماه و در ساعت ۸:۳۰ منتشر می شود، سریال فراری در شبکه تماشا ۱۷:۳۰ نیز بازپخش می شود.

زمان پخش سریال فراری از شبکه تماشا

عوامل ساخت سریال فراری

نویسنده و کارگردان: امیر داسارگر

تهیه‌کننده: امیرمهدی پوروزیری و سجاد نصرالهی‌نسب

سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سعید نقدزاده

مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی

مدیر صدابرداری: علی احمدی

منشی صحنه: تهمینه مرتضوی

طراح گریم: سیدجلال موسوی

طراح صحنه: جعفر محمدشاهی

طراح لباس: زهره رحمانی

عکاس: سید احمد جامه‌دارپور

مدیر تولید: افشین رئوفی

مدیر تدارکات: بهمن دانایی‌زادگان

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.