آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال حصیر سرد چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام پخش سریال حصیر سرد شبکه آی فیلم سریالی دیگر جایگزین سریال حصیر سرد خواهد کرده که بی مناسبت به ایام پیش رو یعنی ماه محرم نمی باشد، با سریال جایگزین حصیر سرد آشنا خواهیم شد.

سریال حصیر سرد محصول سال ۱۳۸۲ به کارگردانی محمدرضا معینی می باشد که از روز ۶ تیرهر روز به روی آنتن شبکه آی فیلم رفته است، با اتمام پخش این سریال، سریالی مناسبتی ویژه ماه محرم جایگزین آن خواهد شد، در ادامه‌ این مطلب با جایگزین سریال حصیر سرد آشنا خواهیم شد.

قسمت آخر سریال حصیر سرد کی پخش می شود؟

سریال حصیر سرد داستان زندگی پسر جوانی به نام خداداد است که در روزهای پیش رویش با اتفاقاتی غیرمنتظره برخورد می کند. آخرین قسمت این سریال را در روز جمعه ۱۵ تیر ماه در ساعت ۱۷ می توانید به تماشا بنشینید، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن قسمت پایانی آن نشدید فردای همان روز در ساعات ۱ بامداد و ۹ صبح تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال حصیر سرد را ببینید.

جایگزین سریال حصیر سرد چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال حصیر سرد

با اتمام سریال حصیر سرد، سریال وارث محصول سال ۱۳۸۲ جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار در ایام ماه محرم سال ۱۳۸۲ از شبکه یک پخش شده است، سریال وارث از ساخته های کاظم بلوچی به تهیه کنندگی حسین صابری می باشد که از روز شنبه ۱۶ تیر ماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.