آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها

سریال زیر پای مادر از سریال های پر مخاطب بهرنگ توفیقی می باشد اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها را در این مطلب بررسی می کنیم.

سریال زیر پای مادر از سریال های مناسبتی ماه رمضان سال ۱۳۹۶ می باشد، این سریال مجدد از شبکه آی فیلم در حال پخش می باشد، در ادامه این مطلب با اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.

بیوگرافی کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز کرد. او در فیلم اخراجی ها نقش مجید سوزوکی را داشت. کامبیز دیرباز ازدواج کرده و یک دختر بنام نیاز دارد.

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی، بازیگر سینما و تلویزیون، در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در شهر تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک رشته نمایش از هنرستان کمال الملک، لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی است. او با بازی در تئاتر، به اوج درخشش خود دست یافته است. برادرش توحید نام دارد. وی از سن نوجوانی با بازی در تئاتر فعالیت هنری خود را شروع کرد و در سن ۱۳ سالگی و در سال ۱۳۸۳، با بازی در کاراکتر حسن ریزه در سریال “آقای جواد مزدآبادی” وارد دنیای بازیگری شد. اما به صورت حرفه‌ای، در سال ۱۳۹۵ و در سن ۲۵ سالگی با بازی در نقش سیامک در سریال “ماه و پلنگ”، شروع به جذب توجه مخاطبان کرد.

با سریال زیر پای مادر به محبوبیت رسید و با نقش رسول، عضو تیم امنیتی در سریال محبوب “گاندو” در سال ۱۳۹۸ شهرت بیشتری به دست آورد.

اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه متولد ۳ بهمن سال ۱۳۴۸ در گچساران می باشد، مدرک تحصیلی او لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر است در سال ۱۳۶۹ در ۲۱ سالگی با فیلم «عروس حلبچه» کار حرفه ای خود را آغاز کرد و البته سریال «کالی» در سال ۱۳۶۹ با  فیلم «پدر» ۱۳۷۴ و سریال «مدینه» ۱۳۹۳ به شهرت رسید، ایشان متاهل است و دارای یک دختر.

اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران زاده شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.[۱] اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود. او در سریال نیسان آبی نیز بسیار خوش درخشید.

بیوگرافی علیرضا آرا

علیرضا آرا بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳ دیماه سال ۱۳۵۴ و اهل تهران است . همسر شبنم مقدمی می باشد و یک خواهر بزرگتر از خودش به نام مرجان دارد. خواهرش مرجان ادبیات انگلیسی خوانده و فوق لیسانس زبان شناسی دارد و دستی هم در هنر دارد . مرجان، سالهاست که به کار ترجمه رمان ها و نمایشنامه ها می پردازد. علیرضا آرا  فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است .

علیرضا آرا در سن ۹ سالگی برای بازی در یک فیلم سینمایی انتخاب شد و از آنجا علاقه ی به بازیگری در او شکل گرفت و را به صورت حرفه ای خود را از تئاتر آغاز کرده و تجربه ی دستیاری کارگردانی هم دارد . علاوه بر این ها به کار خوانندگی را هم آگاهی دارد . در سال ۱۳۷۳ به حوزه هنری دارد و در کلاس های قصه نویسی آقای « سیدجواد جزینی» شرکت کرد و کم کم شروع به نوشتن کرد . در سال ۱۳۷۴ با زنده یاد «جهانگیر صمیمی فرد» نمایشی به نام « ایراندخت» در جشنواره تئاتر فجر کار کرد.

اسامی بازیگران سریال زیر پای مادر به همراه بیوگرافی آنها

بیوگرافی مریم بوبانی

مریم بوبانی متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۳۲ در سنندج به دنیا آمد. دو سال با شرکت در کلاس‌های آزاد، بازیگری آموخت و در ۱۳۷۶ با بازی در مهر مادری (به کارگردانی کمال تبریزی) در نقشی فرعی بازی در سینما را آغاز کرد. همسر او سیروس احمدی‌فر، از ترانه‌سرایان قدیمی اهواز است که ترانه‌های او را خوانندگانی همچون مسعود بختیاری در رادیو اهواز دههٔ پنجاه اجرا نموده‌اند. سیروس احمدی‌فر همچنین بایگانیگر (آرشیودار) موسیقی قدیمی ایرانی است.

او برای بازی در فیلم «خواهران جدا افتاده» محصول مشترک آلمان و یونان، برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره بین المللی فیلم دهوک شد. او همچنین برای بازی در محیا و فرش باد به ترتیب نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن و تندیس زرین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر و جشن سینمای ایران شده است.

بیوگرافی آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی متولد۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ و وفات ۱۴ مهر ۱۴۰۲ ، ایشان بازیگر و کارگردانِ تئاتر ایرانی بود. او در طول بیش از چهار دهه فعالیت، یکی از پرکارترین بازیگران ایرانی به‌شمار می‌رفت و در بیش از ۴۰ نمایش، حدود ۸۰ فیلم، و بیش از ۷۰ مجموعه حضور یافت. پسیانی یکی از پیشگامان تئاتر تجربی در ایران دانسته می‌شود. او فرزند بازیگر جمیله شیخی بود. در دوران کودکی، پدرش حین مأموریتی در بهشهر درگذشت و او به‌همراه مادرش به تهران بازگشت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.