آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ابوترابی فرد: از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: صاحبنظران غربی نوشته‌اند از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است، همچنین از نظر واقعیت اجتماعی به شدت ناپایدار و متزلزل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد در نماز جمعه تهران گفت: در طول ۷۶ سال گذشته تا امروز، رژیم اسرائیل با حمایت قدرت‌های پیروز جنگ جهانی دوم و سازمان ملل و با قتل عام ۲۰۰ هزار فلسطینی و آوارگی بیش از ۸۰۰ هزار زن و کودک و… شکل گرفته است.

صهیونیست‌ها منتظر معجزه حزب‌الله که هیمنه آنها را لگدمال می‌کند، باشند

وی افزود: در جنگ‌های هفتگانه هیچ دولت عربی و لشکرهای کلاسیک حضور نداشت. بلکه انقلاب اسلامی و ایمان و عقیده حضور داشت.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: در سال ۲۰۰۶ صهیونیست‌ها تهاجمی را برای محو و خلع سلاح حزب الله و تغییر نقشه خاورمیانه آغاز کردند که نتیجه آن شکست رژیم و افزایش اقتدار حزب الله بود. صهیونیست‌ها با حدود ۳۰۰ هزار نیروی نظامی، حزب الله را مورد تجاوز قرار دادند که با مقاومت و فرماندهی هوشمندانه شهید نصرالله، حزب الله پیروز شد و صهیونیست‌ها تقاضای آتش بس کردند.

وی گفت: صهیونیست‌ها در صورت ادامه تجاوزات باید منتظر معجزه حزب الله که هیمنه رژیم را لگد مال می‌کنند باشند.

از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است

وی گفت: صهیونیست‌ها پس از تحمل هزینه‌های سنگین نظامی به هیچیک از اهداف تعریف شده خود در تجاوز به غزه دست نیافتند. تل‌آویو بیش از یک سال است دچار جنگ فرسایشی شده است.

ابوترابی فرد افزود: صاحبنظران غربی نوشته‌اند از نظر استراتژیک اسرائیل تمام شده است، همچنین از نظر واقعیت اجتماعی به شدت ناپایدار و متزلزل است.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ عنوان کرد: این عملیات متراکم‌ترین، پیچیده‌ترین حمله موشکی بالستیک جهان است که هشدار جدی برای رژیم و شرکای آن در زمینه اقدامات تلافی‌جویانه به همراه داشته است.

در حال تکمیل…

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.