آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

ارتباط اکرم مهدوی و امیر آتشانی ( شیرین و عمو غلام) در سریال پس از باران

اکرم مهدوی بازیگر نقش نوجوانی شیرین و امیر آتشانی بازیگر نقش جوانی عمو غلام می باند.

تصویر آمده در این مطلب تصویری از شیرین و عمو غلام ( اکرم مهدوی و امیر آتشانی) می باشد که خواهید دید. این دو در نمایش های تئاتر با یکدیگر همکار هستند.

اکرم مهدوی متولد ۲۵ تیر ۱۳۵۹ در گیلان-لاهیجان بازیگر تئاتر و تلویزیون که در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. مخاطب تلویزیون او را با بازی در نقش «شیرین» در سریال خاطره‌انگیز «پس از باران» می‌شناسد.

امیر آتشانی متولد شد فروردین یک بازیگر در تهران است او با بازی در سریال پس از باران در نقش عمو غلام به شهرت رسید. فعالیت های بیشتر امیر آتشانی در حوزه تئاتر است.

وی در سال ۱۳۷۰ در مقطع کارشناسی ارشد بازیگری از هنرستان نیاوران، در سال ۱۳۷۶ در مقطع کارشناسی سینما و در سال ۱۳۸۲ از دانشگاه تربیت مدرس در مقطع کارشناسی ارشد کارگردانی فارغ التحصیل شد.

ارتباط اکرم مهدوی و امیر آتشانی

سریال پس از باران ماجرای یک ارباب است که به دلیل بچه دار نشدن با اصرارهای همسرش حاضر میشود که با یک دختر رعیت ازدواج کند. شهربانو همان دختر رعیتی است که با اصرارهای خانواده مجبور به این ازدواج میشود و شیرین دختر نوجوانی است که برای کمک به کارهای شهربانو نزد او آورده میشود و یکی از دوستان وفادار او میشود که در دوران پیری خاطراتش را برای دیگران تعریف میکند.

مطالب مرتبط

نظرات بسته شده است.