آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال فرمان چه سریالی خواهد بود؟

با توجه به اتمام پخش سریال فرمان از شبکه آی فیلم سریالی جذاب، خانوادگی و ایرانی جایگزین سریال فرمان خواهد شد که با آن آشنا خواهیم شد.

تا اتمام سریال فرمان چند قسمت بیشتر نمانده است، در این مطلب علاوه بر معرفی سریال جایگزین سریال فرمان خواهیم خواند که آخرین قسمت سریال فرمان نیز چه روزی پخش خواهد شد. با ما همراه باشید.

آخرین قسمت سریال فرمان کی پخش می شود

سریال فرمان که داستان مردی به نام فرمان (با هنرنمایی اسماعیل محرابی) می باشد که شغلش راننده تاکسی است و با همسرش مهری و فرزندانش زندگی می کند، اما مادر و خواهر فرمان با دخالت هایشان موجب سلب آسایش همسر فرمان می شوند. سریال فرمان محصول سال ۱۳۸۲ می باشد که از ساخته های مسعود رشیدی است.

آخرین قسمت سریال فرمان در روز ۸ اسفند و در ساعت ۱۶ پخش می شود، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن آن نشدید می توانید تکرار قسمت آخر این سریال را فردای همان روز یعنی ساعت صفر نیمه شب ۹ اسفند و ۸ صبح از شبکه آی فیلم ببینید.

جایگزین سریال فرمان چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال فرمان چه سریالی است؟

با اتمام سریال فرمان سریال درام اجتماعی « زعفرانی » از ساخته های حامد محمدی جایگزین خواهد شد و به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت، سریال زعفرانی محصول سال ۱۳۹۴ می باشد و در پخش اولیه در نوروز سال ۱۳۹۵ از شبکه دو سیما به روی آنتن رفته است. سریال زعفرانی داستان خانواده زعفرانی می باشد که در یک رستوران خانوادگی مشغول به کار هستند.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.