آخرین مطالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و ورزشی را در پایگاه خبری صفحه فردا دنبال کنید.

جایگزین سریال ترش و شیرین چه سریالی خواهد بود؟

با پایان یافتن سریال ترش و شیرین تا چند روز آینده سریال کمدی و طنز دیگری جایگزین آن خواهد شد، در اینجا با جایگزین سریال ترش و شیرین آشنا خواهیم شد.

پخش مجدد سریال ترش و شیرین از ساخته های رضا عطاران با بازی خودش که در سال ۱۳۸۵ به روی آنتن شبکه سه رفت در حال اتمام می باشد ، در ادامه این مطلب خواهیم خواند که قسمت آخر سریال ترش و شیرین چه روزی پخش می شود و جایگزین سریال ترش و شیرین چه سریالی خواهد بود؟ با ما همراه باشید.

قسمت آخر سریال ترش و شیرین کی پخش می شود؟

سریال ترش و شیرین داستان زنی به نام نصرت می باشد که با فوت همسرش نان آور یک خانواده ای با دو دختر و دو پسر می شود او با فروش ترشی های خانگی امرار معاش می کند تا روزی که با جهان مردی متمول آشنا می شود.

قسمت پایانی سریال ترش و شیرین در روز چهارشنبه ۶ تیر ماه در ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم به نمایش در خواهد آمد، اگر در این روز و این ساعت موفق به دیدن این قسمت نشدید فردای همان روز در ساعات ۵ بامداد و ۱۳ تکرار آن پخش خواهد شد و شما می توانید بازپخش قسمت آخر سریال ترش و شیرین را ببینید.

جایگزین سریال ترش و شیرین چه سریالی خواهد بود؟

جایگزین سریال ترش و شیرین چه سریالی خواهد بود؟

با اتمام سریال ترش و شیرین، مینی سریال کمدی « زندگی شگفت‌انگیز است » ساخته مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان جایگزین آن خواهد شد، این سریال اولین بار در زمستان ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما پخش شده است، سریال « زندگی شگفت‌انگیز است » از روز پنجشنبه ۷ تیرماه به روی آنتن شبکه آی فیلم خواهد رفت.

مطالب مرتبط
دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.